Poniżej prezentujemy farby do jachtów firmy OLIVA.

W ulotkach pod filamami instruktażowymi znajdują się zalecenia dotyczące malowania jachtów w zależności od podłoża (drewno, laminat, aluminium, stal) oraz informacje o zużyciu farby i wymaganej grubości powłoki.

Zachęcamy do zapoznania się z filmami instruktażowymi dotyczącymi malowania jachtów:

Malowanie jachtów i łodzi z laminatu 

 Malowanie części podwodnych jachtów i łodzi drewnianych 

 Malowanie drewnianych emelentów wyposażenia jachtów i łodzi 

  

TABLICA JACHTOWA (pdf)

JAK MALOWAĆ JACHTY (pdf)

Farby można kupić w naszym sklepie internetowym - WEJŚCIE DO SKLEPU

Farba Zastosowanie Charakterystyka Kolory Stopień połysku

Epinox WOOD PRIMER 12
Lakier epoksydowy Lakier epoksydowy, dwuskładnikowy. Do gruntowania powierzchni drewnianych, betonowych i ceramicznych, przed właściwym malowaniem. Powłoka z połyskiem, bardzo dobrze przyczepna do podłoża, twarda i elastyczna. bezbarwny połysk
Epirust ALU STEEL PRIMER 2002  Farba antykorozyjna  Podkładowa farba epoksydowa do gruntowania utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do gruntowania kadłubów i elementów wyposażenia ze stali, aluminium i żeliwa. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie wody, wody morskiej, roztworów zasad i soli, benzyn, oleju napędowego i silnikowego oraz niektórych rozpuszczalników organicznych.

czerwony tlenkowy

szary srebrzysty

 mat
Epinox BOSMAN 54  Farba antyosmozowa Podkładowa farba epoksydowa. Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka odporna na działanie wody, roztworów soli i alkaliów, ropy naftowej, oleju napędowego, opałowego i roślinnego. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie.

RAL 7035

RAL 9010

 półpołysk
 Epinox BOSMAN 77  Farba antyosmozowa i antykorozyjna Podkładowa farba epoksydowa grubopowłokowa, utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Do zabezpieczania antykorozyjnego kadłubów jachtów stalowych i aluminiowych. Do samodzielnego wymalowania powierzchni wewnętrznych ładowni i zbiorników. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie czynników agresywnych, wilgoci i wody. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie

czerwony tlenkowy

szary popielaty

 mat
Emapur MARINA  Emalia poliuretanowa

Emalia poliuretanowa, dwuskładnikowa. Do ostatecznego malowania nadwodnych części jachtów i statków. Powłoka odporna na działanie czynników mechanicznych, promieniowanie słoneczne i agresywne czynniki atmosferyczne, wodę rzeczną, morską i sanitarną, roztwory soli i alkaliów, rozcieńczone roztwory kwasów, ropę naftową, oleje napędowe oraz niektóre rozpuszczalniki (benzyny, ksylen).

Dostępne kolory: pełna paleta RAL

 RAL  połysk
Antifouling VSE Farba przeciwporostowa Farba przeciwporostowa na wody morskie i śródlądowe, bezcynowa, tworząca powłokę zmniejszającą opory hydrodynamiczne kadłuba podczas eksploatacji

biały czerwony tlenkowy, niebieski, granatowy

 mat
OPIMAL Międzywarstwa Farba winylowa do gruntowania. Powłoka bardzo dobrze przyczepna, wytrzymała mechanicznie i elastyczna. Przeznaczenie: jako warstwa poprawiająca przyczepność pomiędzy farbami z linii Epinox BOSMAN, a powłoką farby ANTIFOULING VSE. Jako warstwa poprawiająca przyczepność farby ANTIFOULING VSE do powierzchni laminatu. popielaty mat